torsdag 18 oktober 2012

Veckan hittills


Veckan har rusat förbi, jag jobbade tre kvällspass tre kvällar irad och fick in fantastiska rutiner. Upp vid 8, smink, frukost, tv och lite olika bloggar. Plugg fram till lunch och kanske lite där efter innan det är dags att åka till jobbet och göra 6 timmar där.

Tack vare rutinerna har jag lämnat in 3 uppgifter den här veckan och känner mig väldigt nöjd med det. Nu är det bara en kvar, men jag tar paus i studierna till på tisdag och fokuserar på ledighet, vänner, fest och jobb två dagar i rad med långa 10 timmars pass. 

Promenaderna är inget jag kan skryta med, hittills bara en på 30 minuter, med lite flyt vaknar jag tidigt av mig själv i morgon och kommer iväg innan jag ska städa och fixa inför festen jag använder som ursäkt för att fira min födelsedag, eller om det var tvärt om?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar