måndag 5 november 2012

Dåligt med uppdatering


Jo, jag är verkligen dålig på att uppdatera. Men, sanningen är den att jag inte pluggat något (utöver mina misslyckade försökt till att lära mig räkna) och då faller denna bloggen bort. Jag vill fokusera bloggandet här till just studierna. Hur det går, hur jag mår, mina planer, mina mål, mina resultat.

Den goda nyheten för bloggen är att jag åker upp till skolan ikväll för två dagars undervisning. Det blir som sagt mina sista efter att jag i 4½ vecka försökt få besked av mina lärare om jag behöver åka upp till terminens sista träff eller inte. Det har svarat på mängder av frågor, som jag inte ens ställt dem! Det är ganska imponderande måste jag erkänna av dem. Samtidigt så undrar de varför jag tycker att de verkar oengaerade och varför jag är besviken på dem. Eh, ja man brukar tycka så när man inte får svar på sina frågor trots att de säger att de ska återkommer "asasp" tre gånger på lika många veckor. 

Kursen som börjar kallas PRF, minns jag rätt står det för Proffesionellt Rehabiliterande Rörhållningssätt. Inte konstigt att de förkortar ner det till PRF jag lyckades ju knappt stava ut allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar