tisdag 11 september 2012

Twitter



Jag är kär. Hopplöst kär. Så pass att jag kollar mobilen var och varannan minut efter svar. Jag har ett fint förhållande med Twitter. Jag älskar Twitter och Twitter älskar mig tillbaka. 

Så fint. 
Så enkelt. 
Så roligt. 
Så lärorikt. 
Så nytt. 
Så roligt. 
Så ironiskt. 
Så uppenbart. 
Så fyndigt.
Så argt. 
Så korkat. 
Så många. 
Så få. 
Så korkade. 
Så smarta.

Det som inte finns på Twitter finns inte alls.

Jag får veta alla nyheter innan de ens blivit nyheter.
Jag får se alla bilder innan de blivit uttjatade på Facebook.
Jag får nya vinklar på de flesta saker som sker i vår värld. 
Jag får svar på mina frågor.
Jag får stöd när jag behöver.
Jag får prata av mig när jag behöver.
Jag får lära mig nya saker varje dag.
Jag får skratta varje dag.
Jag får möjligheten att bli arg varje dag över hur orättvis världen är. 
Jag får möjlighet att göra min röst hörd.
Jag får möjlighet att bidra med mina erfarenheter.
Jag får möjligheten att lära känna nya fantastiska människor!

Har du Twitter behöver du inte mycket mer i ditt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar