torsdag 27 september 2012

Först wikipedia nu detta


Jag ägnade ju ett inlägg för en tid sedan till att förfasa mig lite över att mina kursare i grupparbeten använder Wikipedia som källa. (Du kan läsa det här, det tar inte många sekunder jag lovar.)

Idag fick jag sammanfattningen av en gruppuppgift där vi hade till uppdrag att observera vissa saker i vår omgivning, dela med oss av våra erfarenheter på skolans it-platta för att en av oss sedan skulle sammanställa dessa och skicka in till lärarna. 
Jag har ju redan läst dem på vårt forum så jag skummade bara igenom dokumentet när jag fick det men fick lite panik efter två sidor. Det var punkter och smiley figurer ta mej fan ÖVERALLT i vissa texter..... :) :) :) :) 

Vad tror dom att vi går i? Mellanstadiet?!
 

Får jag hoppa av nu då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar