tisdag 28 augusti 2012

Yttrade orden högt


Så var man i skolan då och ännu en värderingsövning är gjord som följdes av en lång rast eftersom lärarna är oerhört generösa vad gäller hur lång tid vi har på oss för varje uppgift.

Nåja, till slut hade vi mentorssamtal och jag berättade för hen att jag tänker söka till socionom utbildningen. Mentorn kopplade inte riktigt utan behövde fråga vad det innebär för min nuvarande utbildning vilket då betyder att jag skulle hoppa av.
Hen trodde att det var en bra väg för mig att gå när jag sa att denna utbildningen inte ger mig tillräckligt utan att jag vill ha en bredare och djupare utbildning. Känns skönt nu när jag berättat det, det känns lugnare inom mig samtidigt som pressen ökar. Nu måste jag ju fixa det, för nu har jag sagt att jag ska ta mig vidare.

Upp till bevis Z!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar