tisdag 23 oktober 2012

Matte B


Kursen började i förra veckan, på grund av 3 vakanta rader på jobbet (en tom, en tjänstledig, en sjukskrivning) så fanns det inte speciellt många kvar att byta jobbpass med så jag missade första lektionen. Innan jag ens hunnit börja ligger jag en vecka efter i planeringen. Bra start för någon som har svårigheter. 

Kursen jag sökt är en flexkurs på distans, men när jag tittar på schemat har vi regelbundna träffar och prov som måste göras i skolan. INTE vad jag hade väntat mig. Inte heller har jag tid med det utöver min andra utbildning och jobbet. Den dag i veckan det är lektioner jobbar jag (3 av 4 tillfällen i alla fall) och att byta pass på jobbet har visat sig vara smått omöjligt. Jag har en tjej jag kan byta pass med, men titt som tätt jobbar vi ihop och behöver jag då byta bort ett sånt pass.. Ja, då får man verkligen anstränga sig.

Hösten blir kanske inte så bra som jag hoppats på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar