tisdag 4 september 2012

Motivation



Ja tänk att den finns där ändå. Min motivation till att göra denna och två nästkommande kurser bra. Jag trodde det skulle vara som när man sagt upp sig från ett jobb och bara väntar på att få lämna allt bakom sig. Istället ser jag fram emot att plugga. Att beta av uppgifterna och lära mig massor. För det gör jag verkligen. Kanske det som gör att jag orkar? Att jag fortfarande vill?

Det som drar ner humöret är ju de i min studiegrupp som kommer med pekpinnar långt innan man ens redovisat sin del i grupparbetet, ger franska vänliga kommentarer med mycket hjärtan och utropstecken varje gång man lämnat in något och som jag tidigare nämnt - använder Wikipedia som källa.

Okej, motivationen försvann när jag påminde mig själv om läget. Klantskalle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar